Subject: 2040. aasta kliimaeesmärgi teatise seisukoht
From: Marina Bantšenko <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, "info@ elv" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <
Cc: Merilyn Möls <[email-masked]>
Date: Tue, 28 May 2024 11:07:14 +0300

E-kiri saadeti väljastpoolt RIA-t. Kui Sa ei tunne saatjat, siis ära ava 
linke ega manuseid!

Tere!

Suur tänu kaasa mõtlemast ja saadetud sisendi eest! Hoiame teid kursis, et 
2040. a kliimaeesmärgi seisukohaga Vabariigi Valitsuse istungile minek 
lükkub edasi. Selgus, et antud küsimust siiski ei arutata juuni Ülemkogul, 
millest esialgse ajagraafiku kokku panemisel lähtusime. Kuna tegu on 
horisontaalselt paljusid valdkondi hõlmavate algatustega, siis võtame rohkem 
aega kaasamiseks, et koostada 90% üldeesmärgi seisukohale vajadusel lisaks 
täiendavad seisukohad.

2040. a kliimaeesmärgi ja tööstusliku süsiniku haldamise teatise seisukohad 
esitame tervikuna Vabariigi Valitsuse istungile sügisel, mis oleks mh 
kooskõlas kliimakindla majanduse seaduse Vabariigi Valitsusse esitamise 
ajakavaga.

Ilusat päeva jätku soovides

Marina Bantšenko

Marina Bantšenko

Nõunik | Välissuhete osakond

Adviser | International Affairs Department

+372 6262 833 |  <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]

Kliimaministeerium | Ministry of Climate | Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn, 
Eesti
 <http://www.kliimaministeerium.ee> www.kliimaministeerium.ee